Reklamácia
Najrýchlejšieho vybavenia reklamácie dosiahnete reklamovaním tovaru priamo v našej prevádzke v Kamýku nad Vltavou 132.
Keď sa rozhodnete uplatniť svoju reklamáciu prepravnou spoločnosťou UPS, Slovenskou poštou, prosíme zašlite tovar na adresy:
Adresa prevádzky: | alebo | UPS: | alebo | Slovenská pošta: |
Spálenský-dřevěné lišty s.r.o | FROGMAN s.r.o.- | FROGMAN s.r.o. |
Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpe tovaru(faktúra)a vyplnený reklamačný list(pdf, 80 kB).
Ako postupovať
keď je prijaty tovar poškodený
Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, hoci bolo balné neporušený,je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať našu spoločnosť emailom info@profilisty.sk alebo telefonicky +420 318 677 181.
(prevádzková doba je každý všedný deň 6:00-14:00h)
keď bol tovar dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu:
Prosím, informujte nás o tom bezodkladne emailom info@profilisty.sk alebo telefonicky +420 318 677 181.
(prevádzková doba je každý všedný deň 6:00-14:00h)
Lehota na vybavenie reklamácie
Budeme sa snažiť, aby reklamácia bola vybavená v čo najkratšom čase (max.30dní)
Prípadné náklady spojené s dopravou tovaru späť do našej prevádzky alebo depá prepravných spoločností UPS a Slovenské pošty, budú uhradené pri splnení týchto podmienok:
- s nami bude vopred dohodnuté, že tovar dopravíte do našej prevádzky na vlastné náklady,
- reklamácie bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o poruchu spôsobenú chybnou montážou apod.)
- doložíte výšku nákladov (kópia účtenky za poštovné, prepravný list atď.).
Preplatiť možno len náklady v primeranej výške tovaru.Napr. náklady na poštovné,nie za taxislužbu.
V prípade neopraviteľné závady s Vami doriešime, či ak budete požadovať vrátenie peňazí alebo výmenu za nový kus.
Reklamovaný tovar, prosím, dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho prípadnému ďalšiemu poškodeniu počas prepravy.